Alle opera rollen die op de Bühne zijn uitgevoerd, tenzij anders vermeld.
Gerard Ammerlaan (1953-2011)
Ontstaan in grote nood
– eerste vrouw
De Satansfles
– Dona Fortunata (foto – Schouwburg Groningen 2002)
Hector Berlioz (1803-1869)
La Damnation de Faust
– Marguérite
George Bizet (1838-1875)
Carmen (Peter Brook)
– Michaela
– Carmen (delen in concertvorm)
John Borstlap (1950)
Erwartung
– Die Frau (opname)
Claude Debussy (1862-1918)
delen uit Pelléas et Mélisande
– Mélisande
Gaetano Donizetti (1797-1848)
l’ Elisir d’amore
– Gianetta
Antonin Dvoràk (1841-1904)
Rusalka
– tweede nymph
Cristoph Willibald Gluck (1714-1787)
Der Bekehrte Trunkenbold
– Marie
Orfeo ed Euridice
– Amor
Georg Friedrich Händel (1685-1759)
Apollo e Daphne
– Daphne
Joseph Haydn (1732-1809)
La Cantarina
– Gasparina (foto- Muiderslot 1989 met tenor Bernard Loonen)
Lo speziale
– Grilletta
Paul Hindemith (1895-1963)
Hin und Zurück
– Die Frau
Franz Léhar (1870-1948)
Der Zarewitsch
– Sonja (foto- Innsbruck 1993, met tenor Wolfgang Bünten)
Frank Mol (1957-2000)
Gaslicht
– Stella
Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1792)
Le nozze di Figaro
– Cherubino – (foto onderaan opera pagina)
– Contessa
Die Zauberflöte
– Pamina
Cosí fan tutte
– Fiordiligi
Don Giovanni
– Zerlina
– Donna Elvira (foto, Innsbruck 1992)
Carl Nielsen (1865-1931)
Maskarade
– Leonore
Jacques Offenbach (1819-1880)
La belle Hélène
– Hélène
Francis Poulenc (1899-1963)
La voix humaine
– La femme
delen uit Dialogues de Carmelites
– Blanche
Henry Purcell
Dido and Aeneas
– Belinda
– Dido
Antonio Salieri
Prima la musica, poi le parole
– Tonina
Johann Strauss (1825-1899)
Eine Nacht in Venedig
– Annina
Igor Strawinsky (1882-1971)
The rake’s progress
– Ann
Ambroise Thomas (1811-1896)
Mignon
– Frédérique
Richard Wagner (1813-1883)
Parsifal
– zweiter Knappe
Arne Werkman (1961)
uit ‘Seven pocket operas on serious matters of life’
– Perpetuum mobile
– Candlelight
– From time to time
– Fairy power
– Love story
– I Boffoni
Cherubino (l) in Mozart’s Le nozze di Figaro, samen met Susanna Pütters (r) als Barbarina (Innsbruck 1994)